22 Augusti :) <3

Hej nu sitter jag med min franska och ska försöka plugga lite medan lina håller på att prata spanska som hon tror att hon är så bra på haha :)^^ Idag i skolanhade vi matte,svenska,engelska,teknik och musik :) allt var okej utom tekniken vi hade vikarie +att vi kollade på en film från 1800-talet typ och den varade hela lektionen hon hadeoss tillochmed för länge kärring!! iallafall efter skolan hängde Emma och Annie med mej hem vi kollad elite läxor den gjorde vipannkakor hihi :)<3 men vid fem skulle Emma till fotbollsträningen så jag och Annie gick vidare till Annie L med longboarden lärde Annie o lite med hihi hon blev faktiskt bra på det :D Vi tre typ fotade och snacka de och åkte longboard så klart :) <3 men gick hem tidigt för är tvungen att plugga lite ju hehe.. :) Imon har jag två idrottslektioner haha hur mkt ska man packa haha aja fixar ju sej. :) måste nog ringa till min finis emelie och prata lite om franskan haha^^<3 ses imon kram :) <3 //Moa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback