Min helg

Min helg har faktiskt varit super! I fredags slutade jag jobbet 4 och efter det gjorde jag iordning lite grann hemma oså, sen lite spontant på 
kvällen åkte jag till Halmstad o 
träffade Jonny,Lindman och Otto. Vi bara snackade som var väldigt 
mysigt o behövligt eftersom jag inte träffat dom på ett långt tag. Sov sedan hos Otto och åkte hem på lördag eftermiddag. 

Senare på kvällen kom min Adam till mig så sov han här. Riktigt mysigt eftersom jag inte träffat han på ett tag heller. Vaknade runt 8 av åskan, o fyfan var rädd jag var! Somnade om sen o vakande runt 11 typ. Adam stack sen hem vid 1.
Söndagen bestod av bad, först med Maja ute i Sandvik, mysigt att träffa henne! Och senare i Borlången med Lindman, Jonny och Otto igen. 
Somsagt var helgen lyckad, dock jobbigt att jobba idag igen men gick okej det med. Har ju Moa som tur är! 
/Moa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback