Hos Emelie! :) <3

Hej sitter nu hos Emme och övar på franskan som vi har tills imon :) Men det går faktiskt bra vi kan typ allt :D Idag hade jag idrott vå gånger i skolan grymt jobbigt att byta om hela tiden men det gick la ändå bra haha :) Imon har vi soläxa som jag inte ens kollat på men kan typ den så det går la ändpå haha^^ Och även franskan då men det bästa har skiit lång håltimma!!!!! jippi!! Får la hitta på nått kul då :) Inna jag gick till Emme var jag ute och sprang med syster typ 5-6 km gick la okej men shit vad dålig kondis man fått haha pinsamt mot lina hon springer typ dubbelt så snabbare och bättre haha :) Men vi bestämde att nu springa varje torsdag så kan man ju samtidigt prata lite skönt med :) <3 Har ingen bild från idag men kommer en annan hörs kram :) //Moa<33
 
Fina vi är haha :) <3 Love ya! <3 Hennes blogg: http://lttk.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback