Snart iväg till hundkursen! :)

Outfit:
*tröja-jc
*byxor-gina tricot
*ring-kappahl
*linne-jc
Gör ett litet snabbt inlägg nu för ska snart iväg på hundkurs med pappa och wille då :) Idag är det då måndag och som vanligt är alltid den den tråkigaste dagen på veckan nu har jag bara kollat lite på facebook och sånt sen ska jag göra lite lxor hehe.. Shoppade även ettpar byxor och 4 tröjor på eurostop igår vet inte om jag ska lägga upp bilderna eller om jag ska gö en haulvideo med Annie men kommer iallafall upp snart vad det var jag köpte hihi ;) Imon blir det nog att va med Annieefte skoan fördå ska vi typ fixa helabloggenoch sånt så det blir nog bra :) ses då eller ikväll får se kram :) <3 //Moa .)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback