17 December! <3

hej på er!
idag så när jag vaknade så mådde ja Skit dåligt för jag frös men ändå vad jag varm . lite konstigt men Aja så jag gick inte till skolan i dag då för ja hade 39 graders feber :/ inte kul nu när det snart är julafton och Julavslutnings :( Och det blir heller ingen träning i dag:/ riktigt tråkigt när det är den sista! men Aja så här kommer min vecka se ut!:
*Mondag: var inte i skolan:/
*Tisdag:Ingen skola :(
*Onsdag:slutar vi i skolan ! :)
*Torsdag:åka till Gislaved men mamma
*Fredag:klä julgranen och åka till Värnamo
*lördag:fixa med alla julklappar
söndag:åka till mina kusiner och fira jul!

Snaaaaartttttt julaftoooooooonnnn<3
//Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback