19 december!

hej på er!
I dag är de den19 december och jag mår bättre men jag mår inte skit bra men jag blir nog frisk till julafton!!
Så i dag var det julavslutning i skolan och jag kunde inte gå:/ Asså det känns verkligen skit för en sån sak kan man inte missa :( Skit men aja ja hoppas väll att jag kan gå nästa år haha! Men aja så ja skiter i att lägga upp min outfit till i dag för det spelar ju ändå ingen roll!! Så ja kan ju lägga upp vad jag har på mig på julafton i stället.
Men i dag så har jag bara vilat och pratat med mamma om allt möjligt haha och i morgon så ska jag och mamma åka till gislaved och bara kolla lite saker in för jul!! Och sen på fredag så sätter vi upp vår julgran!! :) Jipppppppi!!Haha ne men ja bloggar nog mer i morgon!! Hejdåå!

//Annie

:Bara en bild haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback