3 Advent

heej på er ! Jag har inte orkat och häller inte hunnit blogga och ja är ledsen för det haha ne men ja ska börja nu igen och ja har tagit lite bilder på domma dagarna ja inte bloggat då så här kommer dom! :)


liten bild men ändå haha.


lucia <3 haha

LUCIA i torghuset :)

jag var men moa den 14 då haha! :)

och vi åkte till Gislaved och ja köpte en skolavslutnings tröja :)

i fredags så var jag med moa och Annie på kvällen och sen vad jag även i skolan haha:)
*och i lördags var jag i Jönköping men mamma och pappa och stoppade lite ! myysigt
*och i dag söndag så ska ja baka lite nu och kolla lite på någon mysigt julfilm och bada molly haha min hund då ! :) fattar ni att det snart är julafton det är nästan bara en vecka kvar! :)) längtaaaaar <3

//Annie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback