Dec. 20, 2012

Hej igår var det en super dag hihi :)<3 Det var ju skolavslutning så vi slutade kl 10:30! Var lite sorgligt för kommer sakna min klass haha <3 man gick och sa hejdå sen gick jag och nårra till till pizzerian och beställde sen gick vi hem ett gäng till Emma och åt där,mysigt!<3 efter lite pratande och spelande gick alla hem utom jag för bor ju granne haha :) jag och Emme typ spelade och sjöng lite sen la vi oss i soffan och jag typ somnade haha var astrött!:) älskar dej Emelie <3 och alla andra med haha :) på kvällen gick jag på bio med kusinen och vi myste, den var verkligen asbra!!!! Jag och Annie skulle igentligen sovit över men hon typ var fortfarande lite yr osv. Så hon orkade inte men vi ska ses snart igen hihi <3 Blev plötsligt att jag hamnade hos Nellie och sov där så mysigt! Nu ska jag hem om en stund men ses ikväll puss :)<3 //Moa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback