Gott nytt år!!<3

Hej på er!
Nu så är det nyårs afton och ja har inte förberett mig så mycke haha men ja får väll göra det nu men aja så förlåt att ja inte har bloggat på så länge men ja har haft fullt upp att slappa och shoppa haha ja har bland annat varigt i Halmstad och shoppat på mellandagsrean och ja har också varigt varit i Ullared/gekås och även har ja varigt med. Kompisar och bara haft det gööt haha men nu ska ja gå och klä på mig lite finare kläder ja kan lägga upp en bild på vad ja ska ha på mig och hur ja sminkade mig så ja ni får ha en suuuuuuppppppeeeeeerrrrr bra nyårsafton och så hörs vi nästa år efter att ja lagt upp det där när ja har på mig i kväll ja kommer även ta lite bilder i kväll tror ja så ni får ha det så bra puss på er !!
Och just det ja lägger inte upp så många bilder från mobilen gör det tar typ 40 år att ladda upp dom så det är synd men aja haha hejdå !!:)


//Annie
Lite bilder när Moas familj kom hem till oss haha

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3806372/images/2012/pic_50e1b02ae087c35c7a589ed5.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3806372/images/2012/pic_50e1b034ddf2b32d2600cc7c.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback