Hej bloggen! :)

Asså förlåt har inte bloggat på JÄTTELÄNGE!! Men har haft fullt upp osv.och har inte orkat heller för den delen :/
Min helg har varit skoj och slapp :) Imon är det skola igen :( Kul att träffa en person men annars bara trååkiiigt! ;/<3
 
Helgen:
 
-Fredag:
Var hemma och fixade lite med rummet och sånt sen på kvällen stack jag till Annie och var
 
där en stund! :)<3
 
-Lördag:
Gick upp fucking kl6:00!!! åt och tog på mej träningskläder sen drog deti väg till elmhult för volleybollcup!<3
Det gick la bra men var ändå askul! <3 sovde över med Annie på kvällen mys! <3
 
-Söndag:
Vaknade vid 13:00 tiden hos Annie,stack hem vid två och åt, Senare fixade jag med rummet och senare iväg till Annie en stund igen och nu är jag hemma och mitt rum börjar bli väldigt bra nu! :)<3 
 
Var en mysig,rolig helg och är väldigt trött nu! :)  Blir nog några avsnitt av oth nu puss<3 //Moa :)
 
Lite suddiga bilder på mitt halvfärdiga rum ochpå mina julklappar jag har köpt men fler ska de bli! <3 :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback