1.Berätta om dej själv.

Jag heter Moa Flinckoch är 13 år i juli! :) Jag bor i smålandstenar som ligger i småland. Jag gillar att vara med kompisar,shoppa,dansa,sjunga och umgås med familjen :) Jag har två djur en kanin och en hund hihi :) På sommarn är jag mycket i min stuga som ligger i halmstad :) Jag har många fina vänner jag kan lita på och gillar att umgås med. :)<3 Min familj består av en storasyster som heter Lina och är 15 år och en mamma och pappa som heter Christina och Jonas och är 46 och 50 år gamla. När jag blir stor vill jag flytta till nått land eller Halmstad och bli vetrinär tror jag men vill inte stoppa in handen i kossans röv haha^^ :P Min högsta önsk är att min familj och vänner får ett friskt och bra liv :) Det var allt från mej ha det gött!! :) <3
//Moa <33 
1.Jag och min syster Lina :)
2.Jag och min kusin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback