28 juni!:)

Hej igår var jag inte med Nellie som jag skulle för det gick inte typ men ska va med henne nästa vecka på torsdagen eller fredagen :) Istället var jag med Matilda och vi hade skitkul! :D Var även idag med Matilda och vi hade film time!! MYS!! <3<3 Imon ska jag klippa gräset hos farfar sen bär det avtill halmstad hihi där ska jag nog bara ta det lungt och kolla på film för Linas kompis hänger med så kommer väll få höra dom snacka hela tiden!! :D
Ha det gött! Puss! //Moa<33 Här kommer lite blandade bilder från den senaste veckan mm. :D
 
1:jag och min söta kusin som jag saknar grymt!!<3
2:Mina nymålade naglar
3:Dagens outfit :)
4:Annieoch Jonna snodde min mobil haha:)
5: Min söta Matilda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback