jobbat!!

Tjenare nu så har jag precis varigt på hår och harmoni och jobbat. Det var ganska roligt tycker jag så ja hoppas att ja får jobba mer där;) Men nu sitter jag här i soffan och chillar Haha!! Är jätte trött för att ja var uppe skit länge i går. Men i allafall så i morgon så ska jag inte göra något alls så om någon har lusst att va eller någon som ska åka till ullared hehe så ja kan hänga med så kan ni sms mitt nummer! Men om  ni inte har det så kan ni skriva i chatten på facebook eller i komentarerna. Har inget mer att säja så ja säger " Ha en bra efter middag ;* " Ha det gööt!!

//Annie ;*

Här kommer några bilder på band medlemarna!!
Har tyvär ingen själv bild på Hilda:/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback