Shoppat lite;) hehe

Heej i dag så har jag varigt i stan och shoppat! Ja köpte bara 3 saker i dag och det kommer bilder på det snart.
Men mer i dag så har jag varigt med Nellie och Moa och vi hade jätte kul nu lite senarer så ska vi ut och fota lite med våra hundar om det inte blir jätte ucket rengn då asså. Men sän gick vi till ICA i frössakull och köpte lite godis och så. I morgon så ska jag åka hem och gå på en fest och det ska bli jätte kul. XD
Här kommerbiderna på vad ja köpte men ja köpte n glass också men kunnde inte ta kort på den då! 
Och under denna tiden som jag inte har bloggat så har jag hunnigt shoppa en massa massa nya kläder och slinga håret och klippa rak lugg och spräkt shärmen på mobilen och säkert en massa mer Hehe! 
Ha det göööt! 


//Annie <3

1.En av tröjorna ja köpte ;) (MONKI)
2.Den anndra tröjan jag köpteXD(MONKI)
3.3 ringar jag köpte på rean:) JIPPI ;D(MONKI)
4.Min spruckna skärm Hehe :)
5.Alla kläderna eller aa:)
6.Mitt lingade hår :/
7.En bild bara som är ett bevis på att ja är den sämsta fotografen i värleden Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback