Tjenare! :D

Heej jag och Moa har nu skaffat denna nya bloggen för att den anndra var så tråkig och vi hade jätte dålig statistik. Men i allafall så sitter jag är mitt förtält i halmstad och bara chillar jusst nu haha. Ja och Moa sov över i natt eller a den natten som har varigt haha. Vi bässtemde oss för att göra om bloggen och det gjorde vi med.Sän så åkte jag,mamma och molly (molly är min hund:) till h.stad. Nu precis så har jag och mamma ätigt pizza och hafft det mysigt. Och som alla vet så spelade ju The left corner of the bazement på skolavslutningen och som kanske alla vet så är jag sångare i det bandet. Ja sjöng i kyrkan med Moa och det gick ju inte så bra för mig för att ja var förkyld och ja var jätte jätte narvös men moa sjöng bra så ja det blev ju inte helt förstöt i allafall hehe. Men de var ju roligt så Haha!
I morgon så ska ja moa och moas mamma och kanske någon mer in till stan och shoppa och det ska bli kul.
Hoppas ni kommer att gilla våran blogg! Ha det bra !!

//Annie Lindman XD
Här kommer en bild på alla mina fina vänner som ni jag har slitrats i från :( Älskar er tjej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback