22 November! :)

Saknar er asmkt! <33
 
Hej förlåt för dålig uppdatering från mej hehe.. Men iallafall idag var skolan ändå rätt okej,efter skolan så kollade jag lite på innebandyträning och sen stack jag och Annie kusinen hem till henne för hon skulle packa på kvällen skulle hon till london! <3 vi satt mest och pratade och hade kul.Sedan stack jag ner till emma och så gick vitill sporthallen med annie och tränade,var askul! <3 :) imon efter skolan ska jag darre och annie träna och hitta på nått skoj! <3 På kvällen blir det nog att ta det lungt och mysa ! Eller kanske dra ut en runda! <3 Aja just nu sitter jag iallafall och snackar skype med Darre och Emme! <3 Aja see u tomorrow! Puss //Moa <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback