Heej på er!!

Heej på er! förlåt för att ja inte ´har bloggat på ett tag men jag har så jäklamycke prov och läxor nu så ja dör ju typ! men aja så dom här dagarna har jag typ varigt med kompisar,gått i skolan, plyggat, och en massa annat ! :)
Men iallafall så ska ja plugga lite nu och sncka lite skype med moa och thomas :) Men iallafall så tänkte jag att ja skulle göra ett inläggom moa här  meed :D
 
Så Moa heter Moa,Olivia,Silva Flinck och blir 14 den 12 juli !:)och  jag och Moa har känt varann sen i lekis typ tror jag men vi var inte alla dåm åren för vi började typ vara messt i sexan men vi har ändå känt varandra hela tiden för att vi var mycket i  lekis!<3 hhihi Vi bor ganska nära varandra så vi kan bara gå eller cykla till varandra om vi behöver prata om något :* Moa finns alltid där för mig om ja behöver prata och så! <3 Och som moa skrev i sitt sånt här inlägg så är det så för mig också asså att hon finns i mitt hjärta och betyder hjätte mycke för mig <3
Älskar dig moa !! HIHI<3
 
//Annie



det finns en miljad bilder på oss två men det får reka med domma haha ha det bra hejdå!! Puss
 
 
//Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback