17 oktober :)

Hej redan 17 okteober och på fredag får jag äntligten mitt barnbidrag! Hapy day! :) Nee men har typ varit helt pank den senaste månaden så ska nog shoppa lite hehe :) Iallafall så var skolan helt okej,jag och Annie hade våran redovisning på svenskan gick la okej ändå rätt kul faktiskt för vi hade ju om Mode <3 Vi hade också musik,alla tycker typ det är skittråkigt men tycker fakriskt det är kul för jobbar med Annie och vi spelar ju även ihop på fritiden :)<3 Efter skolan Tog jag,Darre och Annie följe hem och Sen kom Hanna hem till Mig :) Varjätte längesen jag var med henne så detvar kul attprata om lite vad som hade hänt osv.Imon Har vi typ slöjd oche-val mm. Och imon åker Annie till London :((((((((((((( KOmmer sakna henne asså!! <3333 Aja ska vara lite social mot mina kompisar nu ses puss // Moa<33
Kommer sakna dej! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback