19 oktober :)

Hej trode verkligen att jag skulle få mitt barnbidrag idag men så var det imon! haha besviken^^ Aja iallafall sitter jag nu hos Annie och vi sitter typ bara och snackar lite senare ska vi bara mysa kanske gå ut och äta ikväll med? fårse^^ <3 Idag var skolan rätt bra hade typ ett litet prov på kemin och sger verklige. såg alla sitta och skriva flitigt medan jag satt som ett frågetecken typ! haha^^ Måste verkligen börja plugga mer men fattar inte varför man ens behöver ha kemi?:/ Ikväll sover jag hos Annie och imon sover hon hos mej hihi så blir lite Annie-helg mys!<3
Uppdaterar ikväll och gör kanske en dag tre för det är lite skoj med hihi ses puss! <3 //Moa :)
haha gammal bild på mej och åsis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback