Dag.4 En person du ser upp till

Gör en till för har ju missat att blogga några dagar så ..
 
En person jag ser upp till är min farmor fast hon nu är i himmlen eller död ni får kalla det vad ni vill!
Men hon har jag alltid sett upp till och kommer alltid att göra! Hon tänkte alltid på alla andra innan sig själv och hon pratade aldrig dumt om någon bakom någons rygg! Hon var alltid snäll mot mej och berättade sagor  och massor som jag kunde lyssna på i timmar! Jag pratar inte ofta om min farmor men jag saknar henne varje dag som går och vill bara att hon ska komma tillbaks <3 Att mista någon gör så ont speciellt om det är en så nära! Jag kunde alltid prata med farmor om allting och skratta med henne också!Nu i januari är det fyra år sedan hon gick bort och jag saknar henne somsagt varje dag som går fast jag aldrig säger det till någon<3  Man  tänker att det är en långtid men den känns ändå så kort,det känns som jag nyss stod och höll din han! <3 Jag älskar dej farmor och kommer alltid att göra<3 //Moa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback