Hej! <3

Hej förlåt för dålig uppdatering från min sida men ska försöka sätta igång nu haha^^ Direkt efter skolan åkte jag till ULLARED!! hihi var as längesen jag var där så var kul att åka dit nu :) Köpte inte så mkt men blev en del pengar en då! :) Köpte iallafall skitmkt godis och chips som jag ska yjocka mej medi helgen haha :) <3 Sitter just nuoch snackar med annie med webcamen haha :)<3 Imon ska nellie hänga med mej direkt efter skolan så ska vi föbreda lite sen möta Sanna!! hihi kommer bli askul! ;)<3 Men nu snackar jag och Annie vad vi ska ha på oss imon haha ;) Imon är det u fredag med gött! ;D Men ska vara social med Annie hon typ skriker ochjag hör inte haha :) aja ses imon puss//Moa <33
detta blev det vet att jag är fet haha^^ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback