Hejsan svejsan!:)

Hej sitter nui pyjamas och ligger i sängen för ska snart sova ska nog kolla lite oth först hehe.. Men iallafall startade dagen rätt segt vaknade helt sent och var aströöt,fick skitdåligt på fysikprovet osv. Men vid lunch stack jag,Matildaoch Annie och köpte fika haha och tjockade oss mycket godare måste jag säga! :) haha^^ Efter skolan var det dans och Annie hängde med! Medan jag dansade gick hon i affärer och sen när det var slut gick vi tsm i affärerna och jag hittade faktiskt en tröja och lite underkläder :) Men annars inget! :) Dagen har varit rätt okej faktiskt :) Imon har vi ett viktigt matteprov med.. gaahhh hatar det! Men nu sitter jag med camen med Annie typ och flumarlite haha ses imon puss! // Moa<33
 
suddig bild men tröjan somjag köpte idag :) lindex 100:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback