Hos Annie! :)

Hej förlåt för dålig uppdatering från min sida hehe.. Men nu när annie åker till London får jag ta hand om bloggen själv kommer nog bli svårt men får göra mitt bästa :) Idag var Annie sjuk:( Men hon kommer imon iallafall :) Idag i skolan var det la okej :/ Imon har vi mattediagnos suger verkligen på matte med! Efter skolan så följde Annie med mej hem och efter jag fixat lite hämtade vi upp Emma och stack vidare hem till Annie :) Vi typ snackade och fikade och nu sitter jag här och Annie och Emma kollar i gamla skolkataloger haha :) Snart ska vi typ fixa lite saker och sånt :) Sen vet jag inte vad vi hittar på :) Aja ses puss //Moa <3 :D

Bjuder på en väldigt gammal bild på oss tre! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback