Lite frågor!! =)

1. Är du singel? Ja
2. Bästa vänner? Många
3. Har du eget rum?Jaop
4. Röker du?Nej

5. Fullständigt namn? Annie Lindman

6. Födelsedag? 16 februari
7. Är du helsvensk? Jess
8. Om inte - vad är du?-
9. Vem ringde dig senast?Moa
10. Vem smsade dig senast?Moa
11. Vem kramade du senast? Mamma tror jag ;)
12. Vem pussade du senast? Moa? (på kinden)
13. Roligaste personen du vet: Finns många! :)
14. En snygg kille: Vet inte finns många"!! :)
15. En snygg tjej:Vet inte finns många där med!!
16. Vem träffade du senast & vart någonstans? Mamma i mitt hus
17. Ögonfärg? Blå tror jag!!
18. Vem såg du senast?Min Hund
19. Har du någonsin förlorat en vän? Ne Tror inte det!!:)
20. Vad åt du senast?En morot
21. Vad drack du senast?Mjölk
22. En vacker person. Min mamma
23. En snäll person: Det finns många
24. En gullig person:Pappa Hahah
25. En jobbig person:??
26. En konstig person:vet inte
27. En med magrutor:finns många haha
28. När skrattade du senast? I skolan
29. När grät du senast och varför?Jag vet nt
30. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nee
31. En du saknar? Minnie,stina och ellen och säker fler!!
32. Ditt humör just nu?Tröööt
33. Hur många vänner har du på facebook? 270 vänner :/
34. Hur många av dem är tjejer & hur många killar?vet inte
35. Har du skilda föräldrar?Nej
36. Hur många syskon har du? 1 bror
37. Din favoritfärg: Råsa och vit
38. Nån du vill träffa? Minnie stina och ellen och mer haha
39. Äckligaste du vet: Bajs hahah
40. Godaste godiset? Surt!
41. Godaste läsken? FANNNTTTAAA
42. Har du någonsin brutit mot lagen? ja
43. Gillar du någon just nu? tror inte det kanske lite! :/
44. Isåfall vem? Hämligt
 
 
 
 
//Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback