Myyys!!

Hej hej!!
Förlåt för dålig uppdatering!
Vid fem kom jonna till mig, Jag visade mig  gaderob som ja har gjort nys så om ni vill se så kan ni komentera ;D.
Vi åkte hem till Jonna och åt och lite senare messade Annie Ottosson Jonna och sa att dom hade ben & jerry.
Hon va hos Amanda jonnas granne.
Dom hade köpte fast gillade inte det så jag och Jonna gick dit och tjockade oss.
Vi stannade där en liten stund och åkte sen vidare till mig och sen till jonna.
Vi åkte till mig vid nio typ så det va skit mörkt och jag verkligen HATAR mörker.
Man va ju inte lite rädd eller så!!
Vi åkte hem vid tio ungefär och hjälpte sedan Emma med vilka kläder hon ska ha på discot imon JIPPI!
Tittade även på X faktor, Awa gick ju vidare och isak och Oscar och frida hihi !! <3
Jag och Jonna sitter i "sängen" och käkar chips.
Titta lite videoklipp snart + bloggar.
Ses imon!
PUUSS!! XD
 
//Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback