Fredagsmys!! :D

Jag har haft en sån sjuk huvudvärk denna veckan så har inte kunnat sitta vi datorn och blogga. Men nu så är det okej och ja ska försöka att ta hand om bloggen medans Moa  är i grekland.Men jag kommer sakna moa sjukt mycket men i allafall så ska jag till liseberg i helgen så det blir nog ingen bloggning på lördag men sän i oktober så ska jag åka till london och det kommer bli så sjukt kul hoppas jag men det är ju ett tag kvar så jag får väll jobba på i skolan tills jag själv åker :D Och om ni undrar väm det var som skrev det förra inlägget så tror jag att det var Jonna men iallafall så älskar vi dig med jonna men jonna ska ju själv åka till turkland i morgon så kommer sakna henne sjukt mycket med men hon ska bara åka en vecka men ändå:) jag hoppas att ni gillar vår blogg och nu ska jag fortsätta att ha fredags mys med familjen och dricka cola :))) Men ha det bra så ses vi på bloggen kanske i morgon på morgonen men vi ska åka kl 7 typ så jag kanske inte hinner för jag har inte packat än men jag kanske kan ta kort på dagens autfitt i morgon men får se om jag hinner ha det bra!! Herå :D

//Annie
Här kommer några olika bilder bara!!!hihi :D





1. Mee :)
2. <3
3.Jonna:* Saknar dig ! ;*
4.Fredagsmys!! :)
5.En bild vi var och tog i foto studion :)
6.Love ya :* Saknar dig redan hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback