Heej!!

Här kommer bider på vad jag shoppade förra helgen och på mitt rum och garderob ( Jag har varkligen inget stort rum och inte så värst märkvärdigt men efter som att moa tog bild på sitt rum tänkte jag att  ja me skulle göra det!! :)!!! =)Kommer även bild på min frukost i dag haha !! :)
 
Frukost ;D
Ullared ;D
 Blå och råsa shorta bara 10 kr st-
Avsminknings särvetter 10 kr st Gunry
Bodyskrub 15 eller 20 kr Gunry
Body buter 15 kr Magnella
Hårinpackning 50kr Frank provost
Hårkam 5 kr 2pack Beauty care
Nivea cream 15kr nivea
Ögonbryns kniv 8 kr Beautycare
Vit och svart kajal 11 kr stwetnwild
Rött läppstift 30 kr wetnwild
Fonaychon 20 k rclaudia
Puder 13kr claudia
Ikea ;D
Låda 9 kr Samla
Flippflopp bara 1 kr styck
Stan (Hm Ginatricot) På ginatricot köpte jag en vit stickad tröja men den är i tvätten och även på ginaticot köpte jag ett par skinbyxor så ni vet!!)
 
Consiler 40 kr ginatricot
Linne Röd/Råsa och becht/Grått 50 kr st (Rea) HM
Roomtour;D
Inte jätte bra bider men aja jag har värkligen inget märkvardigt rum så aja :)
Säng
Spelhörna
Datahörna
Garderob
Klädeer som man viker
Kläder som man hänger
Ingången till min garderob
Min smink och hår opch öonhängen och andra saker hörna
Sminkborstar



Ha det bra och hoppas ni tyckte om det ja och moa mosste värkligedn komma på hur man kan göra efter som att vi har bestämt att vi ska göraa videos när vi sjunger och spelar så då kan man ju även göra roomtours och hauls utan att behöva skriva och ta krot på allt för detta har tagit ett tag nu. ni går holla utkik på bloggen för när moa kommer hem kör vi säkert i gång ha det bra!!! :)heråå !!




//Annie :D










 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback