Plugg!!

 
nån som sa lite läxor!!??

Hej sitter nu och ska plugga med min kära vän sussie men kommer liksom aldrig igång för det är så tråkigt!!
Idag i skolan hade vi typ idrott och so mm. Hade fotboll på idrotten suger verkligen!! Efter skolan tog jag den sista livmodercancer sprutan!! Gjorde as ont men nu är typ smärtan borta haha :) Men imon är det sista skoldagen sen är det helg och på måndag drar det iväg till GREKLAND!! Yeey! Kommer bli askul hihi :)<3 Blir borta i två veckor så annie får ta hand om bloggen själv ett tag :) Efter skolan imon ska jag städa senblir det nog att va med Maja för det var ju längesen :)<3 Och i helgen ska jag nog ta det lungt och packa till grekland kommer nog ta lång tid :O Men iallafall senare när jag och sussie kommit ur pluggvärlden och ar ute ur den ska vi nog hitta på något roligt för plugga är ju inte så värst kul! haha :) Kommer uppdatera bra nu tills jagåker iallafall puss på er :* //Moa<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback