Söndag :/

Förlåt för dålig uppdatering på bloggen på senaste tiden känns som vi aldrig bloggar längre och bara säger att vi ska börja haha :) Helgen har iallafall varit väldigt bra och haft väldigt sköj!:)<3 Tyvärr har typ bloggappen på mobilen lagt ner så kan inte lägga ut alla bra bilder men får bli nått annat.
Fredag:
Efter jag städat kom Vilma och vi drog ut och kom hem typ 12på kvällen sen sov hon här.:)<3 Dagen efter sov vi typ länge sen gick vi ut och fick en knäpp ide att åka till borlången och sola så det gjorde vi haha sen åkte hon hem vi 6 tiden typ. :)<3
Lördag:
På kvällen åkte vi då somsagt till Kusinerna för vi skulle fira kusinernas mamma.
Hade väldigt kul och somnade på kvällen och nästa dag vaknade jag av att jag låg hos annie så hade somnat och sovit över där!<3 HAHA Mysigt iallafall!<3
Söndag:
Jag Annie och Annie va och vi hade tom. shorts på oss och det var så jävla varmt och skönt. Vi var mest ute och spelade volleyboll men vi spelade också in en ny cover som ni kan sepå bloggen. Dagen var iallafall väldigt lyckad fast nu är jag sjukt trött och vill inte börja skolan imon! :(
Ni får ha en bra fortsatt kväll! Kram //Moa<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback