Tjenaree

Hej på er! Förlåt för min dåliga uppdatering men jag har haft så mycke nu på senaste tiden men ja ska försöka uppdatera bättre! Men i helgen hade ja det sjukt mysigt! Jag var i halmstad och vi kommer att vara där varje helg nu tills september typ så japp det kommer bli super mysigt nästa helg också men o allfall så kom ja dit på fredagen och och sen var ja där med mamma och pappa och hade det mysigt och sen på lördagen så var jag med Elin och Lisa och vi hade skit kul och sen så på söndag så fotade vi lite så ja tror att lisa lägger upp lite bilder på sin blogg så gå in och kolla där: http://lisasveningsson.blogg.se Men iallafall så idag har jag varigt i skolan som vanligt och sen har jag bara spelar lite och sen inte gjort så mycke mer typ ätit haha nej men iallafall så imorgon så ska ja plugga efter skolan tror jag och sen så får vi la se vad som händer för på torsdag har jag ganska mycke saker som vanligt att göra men vi hörs i nästa inlägg! Puss.

//Annie


Kommentarer

Kan ni göra en cover på let her go-passenger? :D

2013-04-23 | 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback