FÖRSTA SKOLDAGEN.. Och annat.,

Hej på er förlåt för att ja inte har bloggat idag men när jag kom hem från skolan var jag med Moa och sen så åkte vi och köpte Marabou och kollade på film hihi. Sen somnade vi i typ 2-3 timmar haha och sen åkte jag hem och åt och kollade på idol och sen så hade jag och Moa FaceTime och sen så fixade jag kläder och tog bort sminket och nu ligger jag här i min säng och ska snart sova!

Men i allafall så: FÖRSTA SKOLDAGEN: okej det började med att vi samlades i klassrummet hela klassen och då fick vi våra scheman och SKÅP!!!!
Japp så klart så var det 2 i våran klass som fick underskåp. En av dom 2 var
Annie. Seriöst jag ville fan slå ner någon haha nej men japp så vi gick och alla öppnade sina ÖVERSKÅP och så kom jag där Och typ fick lägga mig på golvet för att nå ner till skåpet.
Men aja sen gick vi till matsalen och där så pratade rektorn en stund och sen hade vi lite rast och sen började lektionerna som vanligt typ och jag blev typ uttråkad efter 10 min men aja jag vänjer väll mig igen hoppas jag haha. Så efter maten hade vi matte och då har vi ju Gabriella och hon är våran mentor också så då hade jag pratat med en annan tjej i klassen som fick överskåp och för henne spelade det ingen roll så jag fick byta med henne. Så sjukt glad blev jag men dom som gick förbi mig i skolan då när jag fick byta trodde nog att jag var dum i huvet men aja det var de värt haha men aa nu har jag skrivit typ 1000000..... Bokstäver och jag har kramp i fingrarna så nu ska jag släcka och sova men om ni vill veta något mer om min första dag så kan ni bara kommentera eller om det är något annat ni undrar över så kan ni bara kommentera vid frågestunden del 2 kommer upp snart så ni vet. vi hörs i morgon. :) //Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback