Hejsan

Hej,nu tänker ni nog att det är konstigt att jag uppdaterar lite så där plötsligt,men saknar faktiskt bloggandet lite och har lust att skriva av mig lite. men iallafall så sitter jag i bilen trångt med med mina kusiner. Ni vet ju säkert inte att jag är i Dalarna och har snart varit här i en vecka hos min släkt. Riktigt kul och mysigt har det varit hittills! :) Jag ska iallfall börja blogga varje dag nu när vi börjar skolan,alltså om 5 dagar idag! Sommarlovet har gått så jävla fort men ändå lite skönt att börja och komma in i rutinerna igen. :) Kanske kommer upp bilder sen eller om nån dag av mitt sommarlov :) Har iallafall varit lite överallt i Sverige haha, mest i Halmstad men även Göteborg, Helsingborg och nu Dalarna då. Så har knappt varit hemma alls faktiskt :) Tänkte också lägga upp en stor sommarhaul men det har blivit så mycket så vet inte om jag kommer hinna haha :/ Aa nu har jag skrivit en hel novell typ men kommergöra ett separat inlägg om mitt sommarlov om nån dag somsagt så då får ni läsa där istället :) Ha det så bra pussar //Moa


Kommentarer
Anonym

personen med mest klassig stil i dom nya 9orna, och 7orna?

2013-08-15 | 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback