I'm Back!

Tjenare bloggen! Nu är jag äntligen tillbaks för att börja blogga igen, Har saknat det, men i allafall så har soMmar lovet gått as snabbt  men jag har ändå hunnit me ganska mycket. Men nu är det sissta helgen och jag tänkte berätta lite hur den kommer att se ut för mig! 
 
Fredag:då åkte jag till halmstad och sov här och så kollade jag på film hela kvällen hihi
Lördag:Då blir det kräft skiva här i Halmstad! Super mysigt hihi
Söndag:Då åker vi hem och sen på kvällen ska jag och Moa sova över kanske för det är som en sån sak vi gör när vi börjar en ny klass haha! 
 
Japp det är allt som händer nu till helgen och sen så börjar ju skolan och jag tycker att det ska bli ganska roligt bara för att träffa alla och det är sjukt vad jag har saknat en del! Jag ser verkligen fram i mot det och även Att börja träna volleyboll men bästa laget haha! <3 
SSå det var typ allt jag hade att säga nu och om ni vill så kan jag göra ett inlägg mitt sommar lov! 
Men vi hörs jag ska försöka att blogga så bra jag kan denna helgen men sen när skolan börjar ska jag försöka uppdatera varje dag! Puss //Annie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback