Mitt sommarlov

Ja,som jag då skrev i mitt förra inlägg skulle jag skriva lite om mitt sommarlov och lägga upp massa bilder.

Dom första veckorna av sommarlovet var jag lite hemma men mest i stugan, asså i Halmstad. Där spenderade jag mest min tid med Sanna,Nellie och Otilia. Vi hittade på allt möjligt där som vanligt,sjukt kul!❤
Har även spenderat en del kvällar med Annie i Halmstad och dom spenderade vi på att cykla till icamaxi och sitta på maxi och prata till 12 typ, så det var super! ❤

Från stugan har jag också gjort massa utflykter som tex.Göteborg& Helsingborg. Där har det blivit mest shopping haha.
Och den sista veckan har jag varit i Dalarna där en del av min pappas släkt bor! :) Det var nog det mest roligaste på hela semestern. Vi badade, solade och bara tog det lugnt helt enkelt :) Hra även varit med kompisar som tex. Emelie,Bodil,Åsa och Annie Ottosson :) Oj glömde nästan det viktigaste min födelsedag! Hha ne men fyllde ju år på lovet så det har jag ju också firat!

Men nu kommer en bomb med bilder från semestern!+det finns så klart fler bilder men valde domma och kanske glömt några viktiga men här kommer några av dom iallafall!❤ Enjoy :) //Moa❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback