ska sova :/

Hej idag var jag då med Annie och det var jätte mysigt sen när jag kim hem åt jag osv.:) Sen lite senare blev jag jätte varm.och hade lite ont i huvet känns som att jag kanske kommer bli sjuk :( men kanske gå över om jag vilar upp mej och sover imon haha :* har inte slappat så mycket på lovet har haft fullt upp så kan nog bli skönt :) Jag och Annie kunde inte piercingen imon för piercingarna var slut i Värnamo så vi får göra det på tisdag elr nått :(<3 Och blir Inget sova iver med annie imon heller för fick inte och mår inte så bra,men det tar vi igen snart haha :*<3 puss godnatt! //Moa<33

Grattis Josefin som fyller år idag hoppas du får en superdag!<3

saknar sommarn!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback