Usel uppdatering!!

Hej på er! Förlåt för min dåliga uppdatering! Asså ja har inte årkat och nu i starten har ja så sjukt mycke läxor ha mosste ta tag i och så men ja lägger upp lite bilder på min vecka med men annars i helgen så har ja varigt hos mormor med Moa haha det var jätte mysigt och vi åkte hem i dag vid1 typ och annars i dag så har ja gjort ljusa dipp die på mitt hår men det syns inte tycker inte ja men mamma tycker de så ja får la lita på henne haha men annars så har det inte hänt så mycke mer eller vi fick vollyboll kläderna i torsdags med men mina var alldeles för stora så de var syns men aja ja hade inte tänkt sluta elr ja ska inte sluta och ja borde ju växa lite till i allafall och sen i fredags kväll så var ja Moa Ebba och Sara på piazzan och åt! Jätte mysit var de och i lördags med så var min mamma i ullared på gekås och då köpte hon ett iphone skal till min mobil åt min så de kommer bild på de! haha men aja ni får ha de så bra så hörs vi! Puss! Och ja och Moa pratade lite om vi ska börja göra mer videos än att blogga elr vad men säger och asså att vi typ sitter och pratar i en video och sen kan man ju göra andra saker med men ni kan snälla kommentera om ni vill ha mer videos så kommer de säkert upp om ni vill då ha de bra puss! :) +ja lägger upp lite bilder nån annan dag i stället på datorn men aja glöm inte kommentera !! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback