Annie Lindman

Hej bloggen! Jag och Annie tänkte lägga ut ett inlägg om varandra men jag göt det nu så får vi se när Annie gör sitt.

Jag och Annie har egentligen känt varann i 8 år fast vi började va sådär jätte mycket i början av 6:an. Vi var och mycket i Lekis. Folk som inte känner oss eller typ direkt att vi är som tvillingar/bästa vänner för vi går alltid vid varann och säger samma grejer haha, fast vi inte alltid tycker samma och bli oense så blivit alltid bra igen som tur är!❤ Iallafall så har jag inte så mycket att berätta än att Annie är en jätte bra bästavän som man pratar med allt om, så när man sover över så har man redan pratat om allt. Hon är en av dom personerna man vänder sig till först. Och alltid när vi är är vi typ asfula men har ändå askul! Hoppas du veta att du betyder grymt mycket för mig! Älskar dig min tvilling!❤/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback