Avslutade meningar

 
Jag har insett att jag är trött nu
Jag lyssnar på mobilens knapp tryck just nu 
Jag pratar inte nu
Jag tycker om min familj och mina vänner
Jag avskyr när folk tror att dom vet allt
Min bästa vän är en tjej
Min första vän hette Bodil
Kärlek är romantiskt
När jag borstar tänderna blir jag vit i munnen 
När jag lagar mat brukar det bli gött
Jag är rädd för kryp,fåglar,mördare
Den värsta känslan är när det kryper ett djur på ens ben
Den bästakänslan är när jag äter godis 
Jag är bäst på allt 
Jag är sämst på att inte vara bäst
Om jag va ett djur skulle jag vara en apa
Om jag va en insekt skulle jag vara fjäril
Om jag vore ett redskap skulle jag vara en studsmatta
Jag kommer alltid att vara jag 
Det finaste som finns är min hund
I sommar ska jag bli brun
Sist jag grät var någon gång
Jag kan allt
Jag kan inte matte
När jag bakar äter jag upp smeten
När jag vaknar på morgonen sommnar jag om
Innan jag går och lägger mig fluffar jag till min kudde
Just nu tänker jag på godis
Bebisar är gosiga
Idag har jag varigt ute och sprungit
Ikväll ska jag sova
Jag vill verkligen sova nu
 
 
godnatt //Annie :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback