Beauty Tag //Annie

tag: 40 skönhets frågor Hejj! Detta är en tag, jag som svarar på 40 olika skönhets frågor!
HUDVÅRD!!!
1.Hur många gånger tvättar du ansiktet dagligen? 2 gånger,morgon och kväl
2.Vilken hudtyp har du? jag har väll normal tror jag
3.Vilken produkt använder du för att rengöra ansiktet? Toner,och rengörings mjölk
4.Använder du ansiktsskrubb? Ja det gör jag ungefär 4 gånger per vecka 
5.Vilken produkt i sånna fall? jag använder lite olika men det finns en bra i från gunry faktiskt 
6.Har du fräknar? Nej fast ja tycker att det är väldigt fin på en del
7.Använder du ögoncreme? Aa varje morgon och kväll
8. Har du eller har du haft problem med acne? nej aldrig faktiskt 
9.Har du använt Proactiv? Nej faktiskt inte fast de skulle vara kul att testa!
SMINK!!!
10.Vilken foundation använder du? Jag använder 2 och de är lumene och lafemme jätte bra är dom
 11.Vilken concealer använder du? Jag använder en från garnier och i bland från Wet n Wihld ibland
12.Vad tycker du om lösögonfransar? när man har det på så känns det ganska konstigt haha men det är skit snyggt på och jag tycker inte att det är konstigt att ha det!
13.Visste du att man borde byta mascara var tredje månad? Jo det viste jag men jag använder mina lite längre tror jag.
14.Vilket märke på mascara använder du? Just nu varje dag då använder jag 3 st och dom kommer från WetnWild ,mabeylinewyork och Lumene
15. Vilket märke är bäst IsaDora eller E.L.F? Jag tycker IsaDora
16.Vilken produkt/smink kan du inte leva utan?Jag tror att det är consiler och ögonbryns penna men även mascara haha
17.Vilken sminkborste avänder du när du sminkar dig?Jag använder en borste från Mac som jag applicerar min consiler med bara
18. Använder du makeup base/primer?Ja ibland men inte alltid men det är väldigt bra att ha
19.Använder du primer för ansiktet? Aa ibland
20.Vilken är din favoritögonskugga? Den kommer från IsaDora och de är en kräm ögon skugga
21.Använder du pensel eller eyeliner? Iblandas Eyeliner
22.Hur ofta råkar du peta dig i ögonen med eyeliner?Haha faktiskt inte så ofta meN några gånger så klart 
23.Tycker du om pigmenterade ögonskuggor?Jo visst fast ja gillar neutrala mer
24.Använder du mineralsmink?Aa de gör jag fast inte allt mitt smink är det men det är bra!!
25.Vilket är ditt favoritläppstift? Ja gillar många men det är nog de från IsaDora och mabeybelinnewyork 
26.Vad tycker du om läppglans? Det är fint men obehagligt att ha på sig
27.Vilken är din favoritrouge? Vet inte riktigt för jag avvänder inte så mycket rouge
28.Köper du ditt smink från nätet? oftast inte men ibland
29.Gillar du smink från apoteket? Har aldrig testat
30.Har du funderat på att ta sminkkurser? ja när jag bli äldre
31.Är du klumpig med att applicera sminket? haha ja har la fått in den rutinen hur jag gör med de Så ja tror inte det
32.Gillar du färglada nyanser på smink? Ibland
33. Vilken kändis sminkar sig snyggast?Det fins många som sminkar sig snyggt
34.Om du skulle lämna huset och bara ta med ett smink, vilket skulle det vara? Consieller 
35.Skulle du kunna lämna huset utan smink? Ja
36.Tycker du att du ser bra ut utan smink? Nej det tycker jag inte!
37.Vilka sminkprodukter tycker du är bra? Min consieller och maskara från Lumene och garnier
38. Vad tycker du om smink? Det är skit kul att håll På med och det är snyggt
39.Behöver man smink? Nej! det bestämmer man ju själv, fast själv har jag det varje dag
40. Måste alla ha på sig smink?Nej det tycker jag inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback