Gör som Moa! 👍

Om mig
Namn: Annie
Födelsedatum: 990216
ÖgonfĂ€rg: blĂ„ typ
HÄrfÀrg: Ljusbrun/blont
Skostorlek: 35-36
Civilstatus: Singel
Höger eller vÀnsterhÀnt: vÀnster
KĂ€r: na tror inte det..

Har du under den senaste mÄnaden:
Rökt? - Nej
Shoppat? - Ja
Stulit nÄgot? - Nepp
Motionerat? - jeays
Solat: lite
Tappat bort saker? Tror inte det..

Antal:
Antal mÀnniskor du skulle ge ditt liv för: min familj typ alltsÄ 3st
Antal piercings: 6st navel,öron
Antal tatueringar: 0st fast ja vill ha nÄgon gÄng!
Antal syskon: 1 bror
Antal saker jag Ă„ngrar: Vet inte riktigt
Antal skor: ingen aning runt 10-20par

Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
McDonalds eller Burger King?Burger king
Choklad eller vanilj? - Choklad
KĂ€rlek eller sex? - KĂ€rlek
Tacos eller Pizza? - Tacos
Buss eller bil? - Bil
Cider eller öl? - Cider

Ärligt:
SvÀr du? - Ja
Sjunger du? – Ja
Duschar du varje dag? – Oftast
Gillar du skolan? – nae
Kommer du överens med dina förÀldrar? - oftast!
Tuggar tuggummi? - Ja
GrĂ„ter du? – ibland
Sett upp till nÄgon? - Ja
Blivit besviken? – Ja

Har du nÄgonsin:
Tagit droger? – Nej!
Blivit kallad hora? Tror inte det
Blivit nedslagen? - Nej
Druckit whiskey? - Nepp
Kissat ner dig? - nÀr jag var liten
BrĂ„kat utan anledning? – Ne
Varit uppe 24h? - jease

//Annie


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback