//Moa❤

Om mig
Namn: Moa
Födelsedatum: 990712
Ögonfärg: blå/grå
Hårfärg: Ljusbrun
Skostorlek: 38
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: Höger
Kär: nja

Har du under den senaste månaden:
Rökt? - Nej
Shoppat? - Ja
Stulit något? - No
Motionerat? - japp
Solat: få gånger
Tappat bort saker? – min nyckel..

Antal:
Antal människor du skulle ge ditt liv för: min familj
Antal piercings: Navel,öronen
Antal tatueringar: inga
Antal syskon: 1 syster
Antal saker jag ångrar: Det finns
Antal skor: runt 15

Pepsi eller Coca Cola? – Pepsi
McDonalds eller Burger King? - McDonalds
Choklad eller vanilj? - Båda
Kärlek eller sex? - Kärlek
Tacos eller Pizza? - Pizza
Buss eller bil? - Bil
Cider eller öl? - Cider

Ärligt:
Svär du? - Ja
Sjunger du? – Ja
Duschar du varje dag? – Varannan
Gillar du skolan? – ibland
Kommer du överens med dina föräldrar? - Nja ibland haha
Tuggar tuggummi? - Ja
Gråter du? – Nej
Sett upp till någon? - Ja
Blivit besviken? – Ja

Har du någonsin:
Tagit droger? – Nej
Blivit kallad hora? Tror det?
Blivit nedslagen? - Nej
Druckit whiskey? - råkat haha
Kissat ner dig? - Aa när jag var liten
Bråkat utan anledning? – Nej
Varit uppe 24h? - Japp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback