00:01

Hej på er! Jag kan börja med att säga att ja inte la ut någon dagens outfit! Och de var för att ja inte han! Alltså ja hade fullt upp hela dagen så ja hann inte blogga heller! Men iallafall så hade ja på mig de ja hade på den senaste bilden jag la upp här och övr det en lös mysig stor tröja från monki! Så ja och sen på morgonen och middagen så hade ja en klänning från Nelly.com men den är inte så speciel så. Men aja så idag var ja med julia på flygstaden och där köpte jag ett läppbalsam och en handkräm! Haha de var inte så mycke men aja ja är la nöjd ändå för ja shoppade ju ganska mycke i torsdags. Så japp men sen så har ja och min mamma och pappa och några mer folk varigt på en restaurang som heter punch typ och de var jätte jätte gott hihi!! Men ja sen så hade ja och Julia bara de kul! Men hoppas att ni haft en bra midsommar och vi hörs i nästa inlägg! //Annie
Lite konstiga bilder från helgen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback