Ja är tillbaks..

Tjenare på er!
Har inte bloggat på år nu men ska försöka att blogga flitigare nu som Moa skrev att blogga en gång om dagen! Så iallafall så befinner ja mig i Halmstad för att fira midsommar med en massa kompisar! Jag kom hit i onsdags och sen dess har jag fotat en del med Julia så det kommer nog komma upp endel bilder sen kanske och sen så har vi även varit inne i stan och shoppat en del saker idag och de var jätte mysigt och vi hade det kul så japp! Sen när vi kom tillbaks så spelade vi typ lite volleyboll och sen har vi bara pratat och haft de bra hihi men hoppas att ni haft det bra och om ni vill ha en haul-video från helgen sen så kan ni kommentera så gör ja säkert en video om ni vill då! Så japp men nu ska ja kolla på en film på i-paden och sen sova för att vara pigg för midsommar afton i morgon!
(Ja kanske lägger ut en video på min outfitt i morgon!) så ni vet så ja vi får se sen i morgon då hur mycket ja hinner blogga men ska försöka så gott ja kan! Ha de bra!! //Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback