Längesen

Hej det blir typ ett inlägg i månaden haha men tycker det vore kul att uppdatera lite nu i sommar eftersom det händer mer nu. Så tänkte iallafall börja med att göra ett om dagen och se hur det går haha.(utmaning hehe) Iallafall är jag nu påväg till stugan i Halmstad för ska fira midsommar där med mina fina vänner ❤ Innan idag har jag varit duktig, lagade lyxig lunch till mig och Lina sen åkte jag till farfar och klippte gräset och sedan direkt hem och klippte gräset hemma också! Det var typ det jobbigaste jag gjort skojar inte haha. Men känade 200:- + 70:- i veckopeng och det bästa är ju att jag får mitt halva barnbidrag idag också hehe(+500:- ) så blir shopping med Sanna, Otilia och Nellie på fredag tror jag om alla kan:) men ni får ha det bra så ser vi hur det går med bloggandet!✌ //Moa❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback