Dööööör!!

Hej på er detta får bli ett kort inlägg för att ja har fått nackspar elr vad man säger och aa jag har aldrig i hela mitt liv haft så ont i min nacke så ja får se om jag kan gå till skolan i morgon men aa vi får se! Men iallafall idag har ja varigt i skolan och sen så åkte ja och Moa till netto och köpte lite saker och sen lite senare så var vi med Jonna och Matilda! Vi pratade och hade de mysigt bara. Och sen så gick vi till klacken och ja har hittat ett par skor som jag ska köpa till skolavslutningen tror jag! Så aa och sen så gick vi till klädhörnan och där träffade vi Jonnas mamma och syster så då hjälpte vi henne vad hon skulle ha på sig på skolavslutningen! Och det var då det hände! Dududuummm......
Nej men min nacke typ dog så aa nu kan ja inte röra mig men i allafall så sen så cyklade ja hem och typ dog när jag kom hem så mamma fick ta hand om mig så nu ligger jag i soffan och gosar med Molly! Mihihi hejdå puss och jag får se vad ja ska göra i morgon om jag
ens kan gå i morgon men det får jag hoppas!!

//Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback