Mitt lov!

Hej på er! 
Jag har inte bloggat 100000 år men jag har inte haft alls mycket tid för skolan och har haft mycket med träningen nu med! Men nu ska jag försöka börja blogga mer igen! Men iallfall så tänkte jag visa er vad jag har gjort och vad jag ska göra under detta lovet! 👌❤️😊

Måndag
:Sov över med Moa ❤️ 

Tisdag:Ja var i kyrkan med Ebba och Moa och vi hade ett mini läger med barnen i kören! 😊 jag tränade också! 💪 Och var även med Moa! ❤️

Onsdag: Vaknade sent haha och sen var jag med Moa! ❤️

Torsdag: redigera videos,sova äta och plugga och Träna på kvällen inför cupen! ❤️👌💪 

Fredag: Packa inför cupen,handla inför cupen,kanske sova över med nästan alla i laget eller bara med Moa!  Och tagga inför cupen 👌❤️💪 

Lördag:Volleyboll cup,tagga,tagga,tagga💪💪 När jag kommer hem ska jag bowla med släckten och efter det äta på bambu! ❤️ 

//Annie 


Älskar dig så jävla mycket min finaste syster! ❤️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback