Halloj

Hej på er!
Idag så har jag varigt i skolan och sen så åkte jag och Moa till Gislaved för att kolls runt lite bara.Jag hittade 3 saker men 2 saker var ointressanta men en sak jag köpte var en foundation från Maxfactor för jag behövde verkligen en ny för min var slut så det känns bra haha jag köpte den på Lindex om ni vill veta.
Aja sen när vi kom hem så var vi hemma hos mig och typ pratade och pratade lite mer haha.<3
Sen åkte Moa hem och då så kollade jag på idol med mamma och laddade ner iOS 7 på mobilen och ipaden men det är inte klart än men jag hjälpte även mamma att göra det.Sen så pratade jag lite med mamma sen ringde Moa på FaceTime så då pratade vi och det gör vi fortfarande:
Säg hej Moa!
Moa-Hej Hej 
Hihi aja nu ska jag kolla lite videos och fortsätta prata med Moa.
Och just de i morgon börjar skolan halv 9 (längsta sovmorgonen jag någonsin kommer att få ha men aja såååå skööööönt) haha aja då är det iallafall någon hälso dag i skolan och efter skolan så ska kanske jag Moa och Annie hitta på någon innan träningen.
Men aja vi hörs! 

//Annie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback