Halloj

Hej på er!
Förlåt för att jag inte har bloggar på ett tag men jag har inte haft tid men nu ska jag försöka börja blogga igen! Men aja jag tänkte visa er lite hur en vecka ser ut för mig ungefär så kan ni se när jag kanske inte hinner blogga! 

Mondag:
Skola,Gym,sång övning
Tisdag:
Skola,barnkör,volleyboll
Onsdag:
Skola,Zumba
Torsdag:
Skola,volleyboll
Fredag:
Skola,ibland konfa
Lördag:
Iblad konfa,olika
Söndag:
Plugga,öva till barn kören,vila 

Så det är typ så min vecka är och för mig fungerar det helt okej men det är ganska mycket att göra men jag gillar det men om ni undrar vad Barnkören står för är det att jag och 2 andra tjejer har startat en barnkör i kyrkan för mindre barn så ja.

Men nu vet ni och nu har jag precis skrivit typ 100000 bokstäver men aja och idol är slut nu så nu ska jag snacka FaceTime med Moa och just de idag så var jag ju då i skolan och sen åkte jag och moa med annie hem och övade lite sång sen så gick vi till gymmet och sen så åkte jag hem och snart ska jag fixa allt tills i morgon men ha det så bra! Puss! 

//Annie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback