Lista

DU&DIN FAMILJ
Hur gammal är du? - 14
Är du nöjd med dig själv? - nepp
Din hårfärg just nu? - Ljusbrunt typ
Ögonfärg? - Blågrå tror jag..
Har du några syskon? - yes 1 sis
Är dina föräldrar skilda? - Nej
Är du osams med någon i din familj just nu? - Nej
Är du yngst, mellanbarn eller äldst? - Yngst 
Vad vill du heta? - Inte Moa iallfall haha
Hur är du som person? - pratglad, snäll,envis
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Yes
Vad är viktigast, insidan eller utsidan? - Insidan.
Är du helsvensk? - Yes
Tränar du något? - Aa
Vilken är din naturliga hårfärg? - Den jag har nuTELEFON
Vad har du för mobil? - iPhone 5
Vad är din ringsignal? - Den vanliga iphonesaken
Vem ringde senast? - Annie tror jag haha
Vem ringde du senaste? - Annie hihi
Vem smsa senast? - lina 
Vem smsar du till senast? - Samma som smsade mig lina 
Ringer du hellre än smsar? - ringa haha
Hur mycket % batteri har du kvar? - 16% 
Hur mycket pengar har du på mobilen? - Venne
Vad är din bakgrundsbild? - Jag och mina friendos
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Godnatt tror jag 
Vilka finns i din inkorg? - Massor
Vad är det första du ser när du går in på foton? -Massa bilder
Vem smsar du ofast med? -  Är la Annie typ haha
Vem är din 12:e kontakt? - Hanna Carlsson 
Vem är din 8:e kontakt? - "bästisfästis" (Annie)
ANTINGEN ELLER
Sommar eller vinter? - Vinter
Höst eller vår? - Vår.
Chips eller godis? - Båda
Datorn eller tvn? - Båda
Blond eller brunett? -ropå
Rött eller lila? - Lila
Svart eller vitt? - Vitt
Kjol eller klänning? - Klänning 
Halsduk eller sjal? - Halsduk.
Kärlek eller vänskap? - Båda
Öl eller vin? - Öl 
Cider eller sprit? - Cider
Mjölk eller vatten? - MJÖLK
Justin Bieber eller Jonas Brothers? - Justin Bieber.
Lägenhet eller hus? - Hus
Kenza eller Kissie? - Kenza
En bästavän eller flera nära vänner? - flera nära vänner tror jag, båda iallfall 

//Moa❤






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback