September

Hej på er! 
Idag är jag hemma från skolan för att jag är sjuk och för att jag mår  dåligt över en sak (inget jag tar upp här)
Men aja igår så var jag i skolan och sen åkte ja och Moa till affären och då köpte jag en bb gream och ett torr shampo. 
Så det var bra!
Sen åkte jag hem och fixade lite och sen åkte jag till Ebba.
Och sen åkte vi och fixade lite för barn kören.
Och sen så hade vi kören då och efter det så åkte jag till Moa.
Och då var Annie där med så vi pratade lite och sen åkte vi och tränade volleyboll! 
Sen efter träningen hände det som gjorde mig ledsen eller asså varför säger man inte bara det till mig istället för att göra det bakom ryggen! 
Men aja så sen åkte jag hem,och gjorde inte så mycket.
Sen senare så pratade jag och Moa FaceTime och sen somnade jag.
Så det var min Tisdag! 
 
Men aja vi hörs! 

//Annie

❤❤❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback